JAK NALEŻY POSTĘPOWAĆ, ABY WYKORZYSTAĆ PRZEDŁUŻONĄ GWARANCJĘ?
Zgłoszenie należy przesłać naszym konsultantom drogą e-mailową na adres info@brasty.pl W e-mailu należy podać:
Numer zamówienia
Powód zgłoszenia
Informacje o dalszym postępowaniu oraz o tym jak należy odesłać uszkodzony produkt, zostaną przekazane przez konsultanta, który niezwłocznie podejmie kontakt z Klientem.
Termin rozpatrzenia zgłoszenia rozpoczyna się w momencie otrzymania przez nas zwracanego produktu.
JAK PRZEBIEGA ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA?
Zwracany produkt przejdzie kompleksową diagnostykę w naszym serwisie. Jeśli potwierdzi ona, że produkt nie uległ żadnemu uszkodzeniu mechanicznemu, zgłoszenie zostanie rozpatrzone zgodnie z oczekiwanym w zgłoszeniu sposobem (wymiana produktu lub zwrot środków).
JAK DŁUGO NALEŻY CZEKAĆ NA DECYZJĘ?
Wszystkie zgłoszenia będą rozpatrywane niezwłocznie, najpóźniej do 45 dni od daty otrzymania przez nas produktu.
Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas
Przypadkowe uszkodzenie bądź kradzież (1 rok)
Gwarancja Plus:
PRZYPADKOWE USZKODZENIE BĄDŹ KRADZIEŻ (1 ROK)
Już nigdy nie musicie się bać o swój zegarek. Z nami jest bezpieczny!
Ponad 95% zgłoszeń rozwiązujemy na korzyść klienta
Udział własny: 10% ceny zakupu danego produktu
Gwarancja dotyczy przypadkowego uszkodzenia lub zniszczenia produktu, przywłaszczenia bądź kradzieży.
Klient jest zobowiązany do zgłoszenia sprawy naszym konsultantom drogą e-mailową na adres info@brasty.pl. W e-mailu należy podać:
Numer zamówienia
Przyczynę szkody (dokładny opis sytuacji, w której doszło do uszkodzenia bądź przywłaszczenia produktu).
W sytuacji, gdy doszło do przywłaszczenia produktu:
kserokopię zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa
potwierdzenie złożenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa wystawione przez Policję.
Po otrzymaniu wiadomości konsultant przydzieli sprawie numer, pod którym będzie zarejestrowane. Informacje o dalszym postępowaniu oraz o tym jak należy odesłać uszkodzony produkt, zostaną przekazane przez konsultanta, który niezwłocznie podejmie kontakt z Klientem.
Termin rozpatrzenia zgłoszenia rozpoczyna się w momencie otrzymania przez nas uszkodzonego produktu lub po dostarczeniu niezbędnych dokumentów od Policji (w przypadku kradzieży).
JAK PRZEBIEGA ROZPATRZENIE ZGŁOSZENIA?
Jeśli sprawa dotyczy uszkodzenia produktu, najpierw przejdzie on kompleksową diagnostykę w autoryzowanym serwisie. Jeśli charakter uszkodzenia na to pozwoli serwis wyceni koszty naprawy. Natępnie Brasty.pl podejmie decyzję o tym, czy naprawa jest opłacalna czy sprawa zostanie rozwiązana w inny sposób.
JAK DŁUGO NALEŻY CZEKAĆ NA DECYZJĘ?
Wszystkie zgłoszenia będą rozpatrywane niezwłocznie, najpóźniej do 45 dni od daty otrzymania przez nas produktu lub dostarczeniu niezbędnych dokumentów od Policji w przypadku kradzieży.